środa, 28 listopada 2012

W mgnieniu oka . . .

Cześć!!!
Odkryłam właśnie moje nowe zainteresowanie.Mianowicie dancehall, jednak nie zmieni to mojego zdania i stanowczo zostaję przy hip-hopie.A jak tam u Was.U mnie w porządku.Zaliczyłam dzisiaj test z polaka.Mama zamówiła mi właśnie czapkę full cap.Uwielbiam je!Nadal zastanawiam się w co ubrać się jutro do szkoły.Oglądałyście ostatnio Kevina?Ja jak co roku tak, ale przydały by się jakieś nowe odcinki.Mam wieeeeelki problem.Nie mogę zdecydować się na piosenkę, do której będziemy z dziewczynami tańczyć.Wybieram między Beenie Man-Gimme gimme gimme , a Nicki Minaj-Pound the alarm.Proszę napiszcie mi co lepsze.O jeju zapomniałam bym!Bardzo serdecznie chcę podziękować Marii  za wspomnienie o mnie i moim blogu u niej.Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje i oczywiście zapraszam do niej  http://marii-lemontree.blogspot.com/  .Dzisiaj trochę na poprawę humorku z tej okropnej pogody kilka fajnych fotek.Skupiłam się na włosach :)
Naprawdę świetny pomysł.Pomieszanie wielu ciekawych kolorów w jeden warkocz ...

Kolorek wyśmienity.Blady róż, idealny do jasnej karnacji ...
Tęcza włosów, a efekt nie z tej ziemi ...
Błękit.To jeden z moich ukochanych kolorków, dlatego te włosy, po prostu cudo ...

Kto powiedział, że czerwone włosy to wstyd.Jest w wielkim błędzie ...

Fiolet, genialny pomysł na fryzurkę ...

Zielony też trend.Ja wolę jednak znacznie jaskrawsze barwy ...

Czerwone włosy + bandama = <3

Świetny kolor ...

 Zainspirowały mnie również czarno-białe zdjęcia, co efekty daje boskie ...











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie :) Postaram się odwiedzic wasze blogi :)