środa, 21 listopada 2012

As two drops of water

Hej!
Jak tam u Was?U mnie po staremu :) 
W dzisiejszym poście mam zamiar napisać o tym, że tak na prawdę na świecie nie mam drugiej takiej osoby jak my.Każdy z nas ma swój styl i gust, nie warto wzorować się na czyimś wdzięku, bo zazwyczaj źle się to kończy.Jestem przykładem.Mam siostrę identyczną jak ja, ale tak na prawdę jesteśmy inne i bardzo się od siebie różnimy.Często się kłócimy o byle co, np.: o piloty do telewizora (ale to chyba zdarza się w każdym rodzeństwie:) ).Jeszcze nie dawno ubierałyśmy się tak samo, uznałam jednak, że czas z tym skończyć.No dobra nie będę Was już więcej zamęczała, pamiętajcie jednak, że każdy z nas ma swój styl i tym stylem ma się wyróżniać.Mam dla Was jeszcze kilka moich fotek, co prawda są one zrobione dosyć dawno, ale fajnie tak czasem powspominać stare dobre czasy:)
Heh to stare z koloni w Jarosławcu 2012 
Te moje wygłupy, beznadzieja wiem :)

Ok teraz trochę zdjęć na koniec z neta.Myślałam ostatnio o sweterkach .Kocham je !!!





Oczywiście zdjęcie tematowe:





4 komentarze:

Komentujcie :) Postaram się odwiedzic wasze blogi :)