niedziela, 2 grudnia 2012

Zapach świąt . . .

No hej !
U Was też za oknami pojawiły się już pierwsze płatki śniegu ?? Gdy spojrzałam za okno nie mogłam w to uwierzyć!Nareszcie widać, że święta tuż tuż.Szykuję już sanki, jak co roku będzie szaleństwo na górkach i robienie orłów na śniegu.I oczywiście lepienie bałwanów!Nie mogę uwierzyć, że od jutra rozpocznie się kolejny tydzień z jedynkami do dziennika.Za niedługo mikołajki.W szkole ja co roku wszyscy będą nosić na głowach czapki mikołaja.Nie mogę doczekać się już pieczenia ciasteczek z babcią na wigilijny stół, to takie fajne!Patrząc na moją ścianę w pokoju, doszłam do wniosku, że muszę zmienić trochę jej wygląd.Oczywiście mam na myśli zmianę plakatów.Zamiast Pitbulla, One Direction,Katy Perry,Ka$hy,Seleny Gomez itd. myślałam o powieszeniu naprawdę fajnych piosenkarzy, aktorów.Zaczynając od Nicki Minaj kończący na Cher Lloyd (są to moje ulubione piosenkarki ).
Na sam koniec fotki, które zrobiłam wygrzebując z szafy kilka moich ulubionych ciuszków i dodając do nich dodatki.Oczywiście mam wiele najwspanialszych ciuchów, ale część z nich leży w praniu.Może akurat któryś zestaw przypadnie Wam do gustu?

RÓŻ (ŁOSOŚ )
Sweterek koloru łososiowego.Z dodatkiem różowej bransoletki.
Sweterek = 39 zł
Bransoletka = ok. 3 zł



ŻÓŁTY 
Bluza koloru żółtego z dodatkiem okularów (kujonki )
Bluza = ok. 45 zł




BŁĘKIT ( PASTELOWY )
Błękitny sweterek z nadrukiem tygrysa z dodatkiem niebieskiego wisiorka.
Sweterek = 29 zł
Wisiorek = ok. 9 zł




CIEMNY FIOLET 
Ciemno fioletowa bluza w połączeniu z bransoletką.
Bluza = 49,99 
Bransoletka = ok. 7 zł







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentujcie :) Postaram się odwiedzic wasze blogi :)